خطوط پیامکی مختلف چه تفاوتی با یکدیگر دارند ؟

شماره های ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ و ثابت  همگی در سامانه پیامک گلستان قابل استفاده است

امتیاز این کدهااز طرف مخابرات به اپراتور های مختلف تخصیص داده شده است و اولین تفاوت خطوط در اپراتور ارائه دهنده و سیاست کاری آ نها می باشد.

به طور کلی از اصلی ترین تفاوت های اپراتور های مختلف میتوان به سرعت ارسال، نحوه ارائه خطوط اختصاصی، دریافت دلیوری ، بازگشت هزینه پیامک های ناموفق ،متفاوت بودن تعرفه خطوط و ارسال پیامک اشاره نمود .

امکان ارسال تکی از خطوط

ارسال بالک

بازگشت هزینه ارسال نشده ها

دریافت گزارش تحویل

ثبت سریع و آسان

ارائه خطوط اختصاصی رند، نیمه رند و …

سرعت بالای ارسال

امکان دریافت پیامک

خطوط اختصاصی

خطوط عمومی :

تمامی پنل ها امکان سفارش شماره از همه اپراتور ها را دارا هستند. خطوط اختصاصی علاوه بر قابلیت ارسال پیامک تکی و انبوه ، قابلیت دریافت پیامک را نیز دارند و به این طریق می توان از بسیاری از امکانات بی نظیر سامانه نظیر منشی پیامک ، تحلیلگر، کد خوان مسابقه،نظرسنجی و ……. استفاده و بهره برداری نمود.

قیمت خطوط اختصاصی :

ملاک رند بودن شماره :

۱. شماره های رند ، شماره هایی هستند که صعودی یا نزولی بوده و یا ارتباط معناداری داشته باشند.

۲. ارقام تکراری در شماره مورد نظر وجود داشته باشد.

شرایط نمایندگان ویژه :

خطوط اختصاصی۱. روزانه بیش از ۵۰ هزار پیامک ارسال داشته باشند.
۲. خرید یکجا و بیش از ۱۰ میلیون تومان باشد.
۳. روزانه حداقل ۵ خط اختصاصی خریداری نمایند.

خطوط خدماتی:

خطوط خدماتی ، خطوطی هستند که پیامک های ارسال شده توسط آن ،به همه گیرندگان حتی کسانیکه دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند ، دریافت میشود.

در نظر داشته باشیدفقط میتوانید به مشترکین خودتان ارسال می کنید و از شماره های غیر ، بانک منطقه ای ، کد پستی و… استفاده نمی نمایید و متن پیامک فقط اطلاع رسانی می باشد نه تبلیغاتی.

و درصورتی که حتی به یک شماره غیر از بانک شماره خودتان ارسال انجام دهید تبلیغاتی محسوب شده و شامل جریمه می گردد و به لیست مشتریان خود هر گونه اطلاع رسانی خدماتی محسوب می شود.

برای اطلاع از شرایط و ضوابط دقیق خطوط خدماتی به پنل پیامک مراجعه شود.