سوالات کاربران محترم :

این سامانه کاملا تحت وب بوده و برای استفاده از آن تنها نیاز به اینترنت و مرورگر(Browser) بروز شده دارید.در خواست می شود حتی الامکان از مرورگر فایرفاکس (FIREFOX) استفاده نمایید.
برای استفاده از سامانه شما از تمامی روش های اتصال به اینترنت(حتی GPRS  تلفن همراه ) می توانید استفاده نمایید و کم بودند سرعت اینترنت شما تاثیری در سرعت ارسال پیامک نخواهد داشت زیرا که ارسال ها از طریق سرور های این مجموعه صورت می پذیرد.
سرعت ارسال پیامک در پنل اس ام اس بسته به شرایط (ترافیک خطوط و صف مخابرات) بین ۳۰ تا ۵۰ پیامک در هر ثانیه می باشد. (۱۸۰۰ تا ۳۰۰۰ پیامک در دقیقه)

بله ، از آنجاییکه سرور این مجموعه در داخل ایران و دیتاسنتر سورش قرار دارد امکان استفاده از “اینترانت ملی” نیز امکان پذیر می باشد.

این امکان برای مدارس و موسساتی که از شبکه ملی استفاده میکنند بسیار کاربردی است.

برای استفاده از سامانه از طریق اینترانت کافیست از آیپی ۸۷.۱۰۷.۱۲۱.۵۱ استفاده نمایید.

در صورتی که حساب شما منفی می باشد این امر به این معنی می باشد که شما هزینه پنل را پرداخت نکرده اید. جهت پرداخت می توانید از قسمت شارژ حساب اقدام نمایید. درصورتی هم که بیشتر از هزینه پنل، پنل خود را شارژ نمایید بعنوان اعتبار در داخل پنل شما قرار خواهد گرفت.
این مشکل معمولا از سمت درگاه بانک می باشد ، امکان دارد این اتفاق در طول روز بارها پیش آید ، در صورت ادامه این مشکل از طریق کارت به کارت واریز را انجام داده و کد رهگیری را در بخش درج فیش واریزی ثبت نمایید.
در نظر داشته باشید با تغییر تعرفه ،شارژ ذخیره شده در پنل شما با تعرفه جدید محاسبه می گردد.

پس از پرداخت وجه، پنل شما فعال شده است اکنون نوبت تکمیل مدارک شما از بخش “ارسال مدارک” در بالای صفحه می باشد ، پس از اینکه کپی کارت ملی و قبض یا سند موبایل خود را از طریق این بخش ارسال کردید منتظر بمانید تا مدارک شما توسط کارشناسان تایید شود .

سپس به قسمت “سفارش شماره” مراجعه نمایید و خط اختصاصی رایگان سفارشی خود را انتخاب و سفارش دهید.

در حالت کلی در داخل سامانه دو نوع خط وجود دارد . خطوط عمومی و خطوط اختصاصی .

  • خطوط عمومی :

خطوطی می باشند که تنها قابلیت ارسال پیامک را دارند و قابلیت دریافت پیامک را ندارند. این خطوط متعلق به پیامک گلستان می باشد که به صورت عمومی جهت استفاده کاربران در تمامی ماژول های انبوه (منطقه ای هدفمند، تدریجی ،انبوه، کدپستی همراه اول و …) قرار گرفته است که قابل مشاهده و استفاده می باشند .

لازم بذکر است با توجه به این امر که این خطوط متعلق به پیامک گلستان می باشد بنابراین تمامی مسئولیت های آن بر عهده این مجموعه می باشد به مراتب ارسال های که از این خطوط ارسال می شود پس از تایید و بررسی ارسال می گردد.

  • خطوط اختصاصی:

خطوطی می باشند که شما آنها را سفارش داده اید و به صورت اختصاصی تنها جهت استفاده شما در داخل پنل شما قرار گرفته است که قابلیت دریافت را نیز دارد.

در نظر داشته باشید که جهت ارسال پیامکهای خاص در قسمت شرایط و ضوابط صفحه اول سایت نیاز به ارائه مجوز می باشد.

خطوط سفارشی خطوط می باشند که شما قابلیت انتخاب ارقام بعد از پیش شماره را دارید به عنوان مثال در یک خط ۱۰۰۰ سفارشی ۱۴ رقمی XXXXXXXXXX1000 به جای X می توانید ارقام دلخواه خود را انتخاب نمایید.

در خطوط ۵۰۰۰ و ۳۰۰۰ با توجه به سرشاخه بودن آنها شما تنها قادر خواهید بود ارقام بعد از سرشماره را انتخاب نمایید به عنوان مثال در یک خط ۳۰۰۰ سفارشی ۱۴ رقمی NNNNXXXXXX3000 به جای X تنها می توانید ارقام مورد نظر خود را انتخاب نمایید و ارقامی را که در جایگاه N قرار دارند غیر قابل انتخاب می باشند.

در حالت غیر سفارشی سیستم به صورت خودکار ارقام را به جای X قرار می دهد و شما امکان انتخاب ارقام را ندارید.

بله شما این امکان را دارید تا به تعداد دلخواه خط اختصاصی خریداری نمایید.
حجم فایل قابل قبول برای بارگذاری در داخل سامانه کمتر از ۲۰۰ کیلو بایت می باشد. جهت مشاهده نحوه کاهش حجم فایل می توانید به راهنمای موجود در قسمت ارسال مدارک مراجعه نمایید.
در جریان باشید که قبض موبایل جهت احراز هویت شماست ، در صورتیکه قبض موبایل ندارید و یا تلفن ثابت به نام خودتان نیست میتوانید سند موبایل یا اجاره نامه منزل را ارسال کنید ، همچنین میتوانید قبض یا سند موبایل یا تلفن ثابت پدر ، برادر یا خواهر خود را ارسال فرمایید.

کپی کارت ملی نماینده شرکت که با پنل کار می کند به همراه کپی روزنامه رسمی ، آگهی تاسیس یا صفحه اول اساسنامه را ارسال فرمایید .

لازم بذکر است ارسال قبض تلفن ثابت برای این گونه ادارات نیز الزامیست.

این امر به دلیل افزایش مسائل امنیتی قرار داده نشده است ، همانند سیستم های اینترنت بانک که قادر به ذخیره رمز نیستید.
این امر به دلیل افزایش مسائل امنیتی تنظیم شده است که بعد از مدتی، نیاز به ورود مجدد می باشد.

بله ، به صورت پیشفرض سامانه کلیه شماره های تکراری را حذف نموده و قبل از ارسال به شما اعلام می دارد که چند شماره صحیح و چند شماره تکراری در لیست وجود داشته است ، به عنوان مثال اگر شماره های شما به شکل ۹۱۲۱۱۱۱۱۱۱،۹۱۲۲۲۲۲۲۲۲،۹۱۲۱۱۱۱۱۱۱ باشد.

سامانه به صورت خودکار فقط به شماره های ۹۱۲۱۱۱۱۱۱۱ و ۹۱۲۲۲۲۲۲۲۲ برای یکبار ارسال انجام خواهد داد .

البته در بخش ارسال پیامک تنظیماتی وجود دارد که میتوان به شماره های تکراری هم ارسال کرد .

خیر دریافت پیامک برای همه مشتریان رایگان است.
خیر گزارش تحویل (Delivery) رایگان بوده و بصورت خودکار فعال می باشد
این مورد به این دلیل می باشد که شما یک لیست ویژه تهیه کرده اید و طبق تنظیمات لیست ویژه، پیامکی به این شماره ارسال نمی شود. می توانید با ویرایش و یا حذف لیست ویژه، این مورد را برطرف نمایید.
هیچ محدودیت و حداقلی برای شارژ حساب وجود ندارد ، شما میتوانید به هر میزان پنل کاربری خود را شارژ نمایید.
خیر اعتبار شما هیچگاه حذف نخواهد شد و در صورت تمدید پنل، در سالهای آتی شارژ موجود نیز تمدید خواهد شد.

در حالت کلی شارژ حساب از طریق دو روش امکان پذیر می باشد.

شارژ آنلاین: برای شارژ حساب به قسمت شارژ حساب مراجعه نمایید. برای شارژ آنلاین تنها کافیست رمز دوم کارت خود را داشته باشید. دراین حالت به صورت آنی پس از خرید، موجودی شما افزایش می یابد.

۲.درج فیش: در صورتی که امکان شارژ آنلاین برای شما فراهم نمی باشد شما می توانید هزینه مورد نیاز خود را از طریق کارت به کارت و یا واریز به حساب پرداخت نمایید سپس به قسمت شارژ حساب مراجعه و اطلاعات پرداخت خود را وارد نمایید.لازم به ذکر است در این حالت موجودی پنل شما پس از بررسی کارشناسان در واحد مربوطه افزایش پیدا می کند، بنابراین این امر کمی زمان بر می باشد.

جهت ثبت نهایی خطوط، نیاز به سپری شدن ۲۴ تا ۴۸ ساعت اداری است. زیرا ثبت خطوط توسط خود اپراتور صورت می پذیرد. در صورتی که خط خود را سفارش دهید پس از سپری شدن زمان مذکور خط به صورت خودکار در داخل سامانه شما ثبت می شود.در صورتی که زمان اعلام شده سپری شده و خط در پنل شما ثبت نشد می توانید به واحد خطوط تماس حاصل نمایید.

جهت مشاهده هزینه پیامک ها می توانید به پخش تعرفه پیامک مراجعه نمایید. در بخش مذکور هزینه هر ارسال به تفکیک از اپراتور های مختلف فارسی و یا انگلیسی بودن آن برای شما درج شده است.

لازم به ذکر است هزینه پیامک ها مندرج شده تنها برای یک پیامک یک بخشی می باشد در صورتی که تعداد بخش ها افزایش پیدا کند مثلا دو و یا سه بخشی شود هزینه آن نیز به مراتب دو و سه برابر می شود.

استاندارد پیامک ۱ بخشی برای حروف فارسی ۷۰ حرف و برای حروف لاتین ۱۶۰ حرف می باشد ، در صورتی که تعداد حروف بیشتر از این تعداد شود تعداد بخش ها به تناسب افزایش می یابد .

این گزینه به این معنا می باشد که ارسال شما به سمت مخابرات ارسال شده است جهت مشاهده وضعیت دقیق ارسال خود می توانید بر روی گزینه بروز نمایی گزارش تحویل کلیلک نمایید تا وضیعت دقیق را مشاهده نمایید.

ارسال شده به این معنا نیست که به گوشی رسیده است ممکن است گوشی مخاطب شما خاموش و یا در محدوده آنتن دهی نباشد.

پیامک های ارسال نشده را باید به دو گروه تقسیم کرد ، پیامک هایی که به هر نحوی ارسال نشده اند و پیامک هایی که ارسال شده اند ولی Deliver نشده اند .

مثلا اگر یک شماره موبایل غلط باشد یا برای مدت زیادی خاموش باشد ، یا از طرف مخابرات به درخواست خودش دریافت پیامکش مسدود شده باشد یا به دلیل قطعی مخابرات پیامک ارسال نشود ، هزینه باز خواهد گشت . ولی در مواردی هم ممکن است پیامک به مخابرات رسیده باشد ولی به دلیل عدم در دسترس بودن یا مشکلات آنتن های مخابراتی پیامک تحویل گوشی نشده باشد این هزینه از سمت مخابرات برگردانده نخواهد شد به تبع شرکت هم قادر به بازگشت چنین هزینه ای نخواهد بود.

عملکرد منشی به این شکل می باشد که، در صورتی که متنی را دریافت کند دقیقا همان متنی را که شما در منشی تنظیم نموده اید برای تمامی دریافتی ها، ارسال می کند و قابلیت تحلیل پیام ها را ندارد. در صورتی که تمایل دارید برای دریافتی ها شروط تهیه نماید تا نسبت به دریافت هر متن پاسخی مجزا از طریق سامانه ارسال گردد می توانید از ماژول ها تحلیل گر،منشی هوشمند،کد خوان و …. استفاده نمایید.

لطفا برای ایجاد منشی پیامک به موارد زیر دقت نمایید:

۱.بازه زمانی منشی پیامک را درست تنظیم نموده باشید.

۲.متن پیامک ارسالی شما جزو کلمات فیلتر نباشد.

لطفا یک ارسال از قسمت ارسال پیامک ارسال نمایید. سپس بر روی آیکن فیلتر اشتباه کلیلک نمایید. همکاران در واحد مربوطه پس از بررسی کلمه فیلتر شده آن را رفع می کنند سپس شما قادر خواهید بود متن مورد نیاز خود را از طریق ارسال انبوه ارسال نمایید.
خطوط عمومی ماهیتا عمومی نیستند ، بلکه یک شماره اختصاصی می باشد که توسط پیامک گلستان تهیه شده است و جهت استفاده کاربران به صورت اشتراکی در آمده است.
همانطور که توضیح داده بودیم مسئولیت کلیه ارسال ها از این خطوط بر عهده این مجموعه می باشد بنابراین هر پیامکی که احساس شود مشکلی برای این خطوط ایجاد کند جهت ارسال تایید نخواهد شد ، به عنوان مثال : پیامک های اطلاع رسانی ،خدماتی ، پزشکی و درمانی ، تبلیغات لاغری ، تورهای خارج از کشور ، ارز ، سهام و وام های بانکی ، فروش قطعات زمین آپارتمان و املاک و….
تمامی ارسال های که از ماژول های ارسال انبوه صورت می گیرد باید توسط واحد مربوطه تایید و ارسال گردد و با توجه به حجم بالای ارسال ها این امر ممکن است کمی زمان بر باشد.
بنا به دستور مستقیم شرکت مخابرات کلیه پیامک های که در مورد حوزه پزشکی ، پیرا پزشکی و … باید توسط نظام پزشکی تایید شود ، بدین منظور پزشکان محترم با مراجعه به نظام پزشکی میتوانند به سادگی مجوز تبلیغات خود را درخواست نموده و پس از دریافت مجوز مورد نظر تنها کافیست آن را از قسمت ارسال مدارک خود ارسال نمایید تا ارسال های شما تایید گردد.

قرارداد اپراتورها برای ارائه شماره با تمامی شرکت ها به صورت سالیانه است ، ولی از آنجایی که چند سال پیاپی هست که بابت شماره ها هزینه ای دریافت نشده است و به همین دلیل برخی شرکت ها به اشتباه شماره ها را دائمی اعلام می کنند !

در صورتی که اپراتورها هزینه ای بابت تمدید شماره دریافت نماید کاربران نیز می بایست برای تمدید خطوط هزینه ای پرداخت نمایند در غیر اینصورت از کاربر نیز هیچ هزینه ای دریافت نخواهد شد.

خیر هیچ محدودیتی وجود ندارد سامانه قادر خواهدبود تا ۵ ملیون ارسال را نیز انجام دهد.لازم بذکر بهتر است ارسال های خود را حداکثر در بسته های ۵۰ هزارتایی ارسال نمایید.
خیر سامانه قادر است تعداد زیادی پیامک را در یک مرحله ارسال نماید ، با این حال پیشنهاد میشود برای ارسال های بیش از ۱۰۰۰ عدد از بخش ارسال انبوه اقدام به ارسال فرمایید؟
محدودیت ارسال تنها برای ارسال های انبوه ، منطقه ای هدفمند و زماندار های بالای ۱۰۰۰ عدد می باشد که برای این موارد تایید ارسال از ساعت ۹ صبح لغایت ۲۲ انجام می شود و خارج از این بازه امکان ارسال انبوه بیش از ۱۰۰۰ شماره مقدور نخواهد بود .
گزینه ها در نرم افزار بسته به سامانه ای که خریداری کرده اید، فعال و یا غیر فعال می باشد ، در این خصوص میتوانید از بخش پشتیبانی درخواست خود را مبنی بر فعال سازی گزینه اعلام فرمایید.
اگر دیتابیس ارسال منطقه ای (هدفمند) برای برخی مناطق یا محله های استان تهران موجود نیست میتوانید از طریق ارسال به کد پستی عمل نمایید ، کافیست تا ۶ رقم منطقه خود را وارد کرده و به تعداد مورد نظر ارسال فرمایید .

بله این امکان وجود دارد ، ارسال ترتیبی دقیقا به همین منظور ایجاد شده است.

نوع ارسال را روی ترتیبی قرار دهید.

شاخه مورد نظر را انتخاب کنید ، متن را نوشته و به مرحله بعد بروید.

در این مرحله تعداد ارسال را روی ۱۰۰۰۰ قرار داده و از ردیف ۱ ارسال را انجام دهید.

روز بعد همین روال را طی کنید فقط تعداد را روی ۲۰۰۰۰ (باقی مانده از ۳۰ هزار تای باقی مانده ) قرار داده و ردیف را ۱۰۰۰۰ تنظیم کنید تا از ادامه ارسال روز گذشته ارسال شود.

لازم بذکر از طریق ماژول ارسال تدریجی قادر خواهید بود ارسال خود را طوری تنظیم نمایید تا در فواصل زمانی مورد نیاز(مثلا یک روز در میان)، تعداد مورد تیاز خود را ارسال نمایید.

برای این کار کافیست یک ارسال منطقه ای جدید ایجاد کنید ، سپس گزینه “فیلتر شماره ها” را کلیک نمایید ، اگر میخواهید ارسال به یک رنج انجام بشود کافیست در قسمت “از شماره” را ۹۱۲۱ و در “تا شماره “را ۹۱۲۳ تنظیم نمایید ، دقت نمایید نیازی به قراردادن ۰ اول شماره نیست.

اگر میخواهید فقط به یک پیش شماره ارسال انجام بشود از و تا را خالی رها کرده “شرط شماره موبایل” را روی “شروع با” تنظیم کرده و سپس در جلوی آن ۹۱۲۱ را وارد نمایید.

سپس شاخه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

دقت کنید اگر شاخه را انتخاب نفرمایید سیستم به صورت خودکار رنج را خودش تولید می کند ولی اگر شاخه را انتخاب کنید فقط به شماره های آن شاخه با شرطی که تعیین نمودید ارسال انجام میشود ، این بدان معنی است که ارسال به شماره های فعال صورت گرفته در صورتی که در حالت عدم انتخاب شاخه ممکن است ارسال به شماره های زیادی که فعال نیستند ارسال گردد.

در بخش ارسال به کد پستی همراه اول نقشه کد پستی تهران تا ۳ رقم و در کدپستی ایرانسل کد پستی کل کشور تا ۳ رقم موجود است ، همچنین از طریق سایت هایی مانند کتاب اول میتوانید کد پستی را جستجو نمایید.در نهاین میتوانید از بخش پشتیبانی تیکت بزنید و مناطق خود را اعلام نمایید، در صورت امکان لیست کدپستی آن مناطق اعلام میگردد
TKC شاخه ای انحصاری از مخابرات کشور می باشد و شرایط خاصی را برای دریافت و ارسال پیامک به شماره های تحت پوشش خود در نظر گرفته است. طبق اعلام TKC ارسال انبوه به شماره های این اپراتور صورت نمی گیرد. ارسال های تکی نیز قابل ضمانت نبوده و ممکن است به دست مخاطب نرسد. لذا در هیچ کدام از موارد و ارسال های به این خطوط شرکت مسئولیتی در قبال پیامک های ارسالی نداشته و در صورت بروز مشکل هیچ عودت هزینه ای نخواهد داشت.
وضعیت نرسیده به مخابرات یعنی ما پیامک را برای اپراتور ارسال کردیم ولی از طرف اپراتور به مخابرات نرسیده است، مخاطبینی که وضعیت پیامک برای آنها همیشه به شکل مذکور است، در لیست سیاه مخابراتی قرار دارند.

مخابرات یک پیامک برای مشترکین ارسال کرد به مضمون عدم دریافت پیامک تبلیغاتی، مشترکینی که به این پیامک جواب مثبت دادند دیگر از خطوط تبلیغاتی ، پیامک تبلیغاتی دریافت نخواهند کرد.

از خطوط ثابت، ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ همان ابتدای ارسال، به شماره های موجود در بلک لیست، پیامک ارسال نشده و بنابراین هزینه ای کسر نخواهد شد و تعداد آنها در قسمت ارسال نشده مشخص می شود. البته این مورد شامل شماره های موجود در لیست سیاه ایرانسل نمی شود زیرا ایرانسل لیست سیاه خود را به اپراتورها اعلام ننموده است.

در مورد شماره هایی که در لیست سیاه باشند و بعد از ارسال وضعیت آنها مشخص شود، در گزارش دریافتی از ارسال، نوع گزارش تحویل، در مورد خطوط ۱۰۰۰ عبارت “ارسال نشده به مخابرات”، در مورد خطوط ۲۰۰۰ عبارت “لیست سیاه”، در مورد خطوط ۳۰۰۰ عبارت “ارسال نشده به مخابرات” و در مورد خطوط ثابت عبارت “خطای مخابراتی” نمایش داده می شود.

برای رفع این مورد، مشترک کافیست از خطوط همراه اول عدد ۲ را به شماره ۸۹۹۹ ارسال نماید.

دقت نمایید که برخی از خطوط خدماتی بوده و متعلق به شرکت ها و ادارات دولتی و مراکز حساس می باشند (مثلا خودرو سازی ، بیمارستان ها ، وزارت خانه ها و…)، این خطوط شامل لیست سیاه نمی شوند، بنابراین دریافت پیامک از چنین خطوطی نشان دهنده دریافت پیامک تبلیغاتی از سایر خطوط نمی باشد .

تمامی پیش شماره های فوق از طرف مخابرات به اپراتور های مختلف تخصیص داده شده اند ، بنابراین تفاوت اول این خطوط در اپراتور ارائه کننده و سیاست های آنهاست

در ذیل یک مقایسه کلی بین خطوط انجام میشود ، این مقایسه طی تجربه چند سال بدست آمده و هیچ جنبه تبلیغاتی ندارد :

خط

مزایا

معایب

خط ثابت

۱. عدم وجود پیش شماره های ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ یا ۳۰۰۰.
۲. ارسال و دریافت پیامک روی خط ثابت.
۳.کیفیت بسیار بالای ارسال و ریزش بسیار کم.
۴. تعرفه یکسان پیامک فارسی و لاتین و همراه اول و ایرانسل.
۵. سرعت بالا در ارسال.
۶. قابلیت دریافت گزارش تحویل به صورت خودکار.۷. ارائه پیشماره ۰۲۶ برای استان البرز و ۰۲۱ برای استان تهران
۱. ارائه پیش شماره های سایر استانهای کشور با پیش شماره ۰۲۱۰۰۰
۲. عدم ارسال به لیست سیاه مخابراتی.
۱۰۰۰ ۱. سرعت بسیار بالا در ارسال.
۲. قابلیت دریافت گزارش تحویل .
۳. قابلیت انتخاب خط دلخواه پس از پیش شماره ۱۰۰۰
۴. تعرفه مناسب پیامک و خطوط
۵. بازگشت هزینه پیامک های نرسیده به مخابرت به صورت خودکار.
۶. سفارش خط به صورت کاملا سیستماتیک.
۱. رنج وسیع لیست سیاه مخابراتی
۲. عدم ارسال به لیست سیاه مخابراتی
۲۰۰۰ ۱.کیفیت ارسال بسیار بالا
۲. سرعت ارسال مناسب
۳. بازگشت هزینه پیامک های نرسیده به گوشی و نرسیده به مخابرات ” در ارسال های به همراه اول پس از به روز رسانی گزارش تحویل” بعد از ۴۸ ساعت۴. بازگشت هزینه پیامک “لیست سیاه” در لحظه ی ارسال.
۱. قیمت بالای خطوط اختصاصی
۲. عدم ارائه خطوط ۱۴ رقمی ، ۱۳ رقمی
۳. واضح نبودن وضعیت شماره های رند و نیمه رند
۴. عدم ارسال به لیست سیاه مخابراتی
۳۰۰۰ ۱. سرعت بسیار بالا.
۲. قابلیت دریافت گزارش تحویل .
۳. قیمت مناسب خطوط ۱۴ ، ۱۲ و ۱۰ رقمی.
۴. بازگشت هزینه پیامک های ارسال نشده “به صورت خودکار”
۵. ارائه رنج شماره ۱۰۰ تایی ۱۴ رقمی با قیمت بسیار مناسب
۶. یکسان بودن تعرفه رند و غیر رند خطوط
۱.عدم توانایی انتخاب ۴ رقم اول بعد از ۳۰۰۰ به دلخواه.
(شماره ها باید از سرشماره انتخاب شود).
۲. قیمت بالا و محدود بودن خطوط ۸ رقمی.
۳. عدم ارائه خطوط ۱۳ و ۱۱ رقمی.۴.عدم ارسال به لیست سیاه مخابراتی
۵۰۰۰ ۱. سرعت ارسال بالا.
۲. تعرفه مناسب.
۳.  امکان ارسال به بانک تفکیک جنسیت پردیس همراه اول.
۴. بازگشت اعتبار پیامک های ارسال نشده به لیست سیاه در لحظه ارسال .
۱. رنج وسیع لیست سیاه مخابراتی.
۲. عدم بازگشت هزینه پیامک های تحویل نشده.
۳. بانک ضعیف، تفکیک سن و جنسیت همراه اول و عدم ارسال باکیفیت به این بانک.
۴. تعداد ۳ کاراکتر کم تر در پیام های چند بخشی

تمامی بازگشت هزینه های پیامک های ناموفق با توجه به خطی که ارسال از آن انجام شده است به صورت خودکار توسط سیستم انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است در مورد کلیه خطوط، هزینه ای بابت بلک لیست از پنل کسر نمی شود.

در مورد سایر هزینه هایی که عودت داده می شود، در مورد هر پیش شماره بدین صورت است که:

در خطوط با پیش شماره ثابت،۱۰۰۰، ۳۰۰۰ ، ۵۰۰۰ هزینه پیامک های نرسیده به مخابرات در ابتدای ارسال بازگشت داده خواهد شد.

در مورد خطوط۲۰۰۰ Delivery Base تنها بابت پیامک های رسیده به گوشی مخاطب، هزینه از پنل کسر می شود.

در تمامی مواردی که قصد دارید پس از ارسال، فایل گزارش را دریافت نمایید، لازم است به زمان مناسب برای این کار توجه داشته باشید.

از جمله اینکه:

در مورد همه ارسالها بهتر است حداقل ۱۰ دقیقه از زمان ارسال بگذرد مخصوصاً در مورد خطوط ۲۰۰۰ می بایست بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت بعد از ارسال، دریافت فایل گزارش انجام شود. در مورد سایر خطوط پنج تا شش ساعت بعد از ارسال برای دریافت فایل گزارش، زمان مناسبی است.

لازم به ذکر است در هر زمان از روز، ارسال انجام شده باشد،فایل گزارش به صورت خودکار توسط سیستم در ساعت ۲۴ بروزرسانی می شود و هزینه ها طبق قوانین اپراتور ها بازگشت داده خواهد شد.

همچنین در خصوص اپراتور های غیر از همراه اول (ایرانسل، رایتل، تالیا، اسپادان کیش و …..) پیام های ارسال نشده عودت می گردد.

ارسال فلش روی خطوط تلفن ثابت و اپراتور ۵۰۰۰ غیرفعال می باشد.

ارسال از خطوط ثابت برای هم میهنان تهرانی با پیش شماره ۰۲۱ و استان البرز ۰۲۶ و برای شهرستانها با پیش شماره ۲۱۰۰۰ می باشد ، کیفیت ارسال این خطوط بسیار بالا می باشد.

مدارک لازم جهت خرید خط ثابت :

کپی و اصل قبض تلفن ثابت مورد نظر

کپی کارت ملی مالک خط

پر نمودن فرم خرید خط ثابت

برای سفارش به بخش سفارش خط -> سفارش خط ثابت مراجعه فرمایید.

در این بخش خطوط ۲۱ و ۲۶ و ۲۱۰۰۰ را می توانید سفارش دهید.

خیر در حال حاضر امکان ارسال با نام تجاری به صورت کلی در تمام کشور مقدور نمی باشد و تنها ارگان های دولتی این امکان را دارند.
این کار توسط وب سرویس قابل انجام است، مستندات و نمونه کدهای به زبان های برنامه نویسی مختلف در بخش راهنما موجود می باشد.
بله این امکان از طریق API های سامانه امکان پذیر است ، برای اطلاعات بیشتر به بخش راهنمای سامانه مراجعه نمایید .
برای اینکار کافیست وارد بخش تنظیمات سپس انتقال ترافیک شده و آدرس سایت خود را با پارامتر های مورد نظر تنظیم نمایید ، همچنین میتوانید از طریق وب سرویس متد GetMessages پیامک های دریافتی خود را دریافت نمایید .
حداکثر تعداد آرایه در یک مرتبه ارسال از طریق وب سرویس ۱۰۰ عدد می باشد.

بله ، طبق قرارداد  هزینه شماره های اختصاصی هدیه پنل بعلاوه  ۲۰% از هزینه کل قرار داد در ماه اول کسر و مابقی عودت داده می شود

لازم بذکر است جهت شخصی سازی ارسال شما می توانید از ماژول ارسال هوشمند استفاده نمایید. همین امکان نیز در داخل بخش دفترچه تلفن قرار گرفته که امکان شخصی سازی را برای مخاطبین دفترچه تلفن شما فراهم می سازد.

در نظر داشته باشید خطوط خدماتی ، خطوطی هستند که می توانید فقط به مشترکین خودتان ارسال پیامک انجام دهید و نمی توانید از شماره های دیگر و بانک شماره های موجود در سامانه مانند منطقه ی هدفمند و … استفاده نمایید بنابراین متن پیامک صرفا جهت اطلاع رسانی به مشترکین خودتان می باشد.

درصورتی که حتی به یک شماره غیر از شماره مشتریان خودتان ارسال انجام دهید ، پیامک تبلیغاتی محسوب می شود و شامل جریمه می گردد اما ارسال پیامک اطلاع رسانی به لیست مشتریان خدماتی محسوب می شود.

در صورتی که حقیقی هستید و مایل به خدماتی کردن خط خود می باشید نیاز است خط خود را از طریق واحد خط حقوقی نمایید و ارائه مدارک زیر ضروری می باشد :

نام شرکت / شناسه ملی/کد اقتصادی/ آدرس و کدپستی/ تلفن شرکت/ نام مدیرعامل / کدملی مدیرعامل/ شماره همراه مدیرعامل (همراه اول)/ آپلود آگهی تاسیس و یا روزنامه رسمی.

ارسال BTS فقط برای تعداد بیش از ۵۰۰۰۰ پیامک انجام می شود و اپراتور هیچ گزارشی را پس از ارسال ارائه نمی دهد بنابراین مسئولیت ارسال و یا عدم ارسال پیامک ها بر عهده پیامک گلستان نمی باشد.

فرم تکمیل شده می بایست حداقل ۷۲ ساعت قبل از موعد ارسال، از طریق بخش پشتیبانی ارسال گردد.

لازم به ذکر است روزهای پنجشنبه و جمعه در این ساعات محاسبه نمی گردد.

سوالات نمایندگان محترم :

نمایندگان میتوانند با Domain اختصاصی (www.YourSite.com) یا Subdomain از سامانه استفاده کنند .

در صورتی که تمایل به سمت دامنه داشته باشید جهت فعال سازی آن باید DNS های دامنه خود را بر روی DNS های شرکت (Ns1.smsgolestan.com و Ns2.smsgolestan.com) تنظیم نمایید و در صورتی هم که تمایل به ثبت ساب دامین داشته باشید باید آن را روی آیپی سرور (۸۷.۱۰۷.۱۲۱.۵۱) شرکت تنظیم نمایید تا کاربران شما از دامین اختصاصی شما وارد سامانه شوند ، دقت نمایید برای زیر دامنه نباید روی آیپی Redirect شود بلکه باید در بخش DNS Server یک A Record اضافه گردد .

نمایندگان محترم به صورت کلی نیازی به تهیه میزبانی وب ( Web Hosting ) نداشته و از طریق بخش لوگو ها میتوانند اطلاعات کلی سامانه و تعرفه های خود را در صفحه لاگین قرار دهند ، چنانچه نماینده بخواهد در یک وب سایت جداگانه صفحه لاگین خود را قرار دهند نیاز به میزبانی مجزا خواهد داشت .

نمایندگان میتوانند لوگوی اختصاصی و اطلاعات کامل خود(اعم ازمتن کپی رایت، اطلاعات درباره ما ، تماس با ما و تعرفه ها و…) را در نرم افزار ثبت، و ویرایش نمایند تا کاربران اطلاعات نماینده را در هنگام ورود به سامانه ملاحظه نمایند .

برای فعال سازی پرداخت الکترونیک باید با بانک مورد نظر تماس گرفته و درخواست فعالسازی درگاه پرداخت الکترونیک بدهید .

برای مشاهده بانک های قابل اتصال به سامانه می توایند به بخش حسابها در پنل مدیریتی خود مراجعه نمایید.

در هنگام عقد قرارداد و دریافت درگاه باید آیپی بانکی مارا به بانک اعلام بفرمایید (۸۷.۱۰۷.۱۲۱.۵۰) ، همچنین در صورتی که با بانک پارسیان قرارداد بسته اید باید به ایشان بفرمایید تا درگاه را روی شاپرک تنظیم نمایند.

زبان برنامه نویسی سامانه سی شارپ (c#) و تحت پلت فرم ASP.NET 4 می باشد.
خیر این رمز کارت یا حساب شما نیست بلکه هنگامیکه با یکی از بانک ها قرار داد می بندید و پرداخت الکترونیک میگیرد ممکن است رمز به شما بدهند که در راهنمای پنل نمایندگی برای هر بانک به صورت مجزا توضیحات داده شده است .
کاربران شما علاوه بر اینکه میتوانند از بانک شماره های موجود در قسمت ارسال محله ای استفاده کنند میتوانند از شماره هایی که شما در بخش شاخه ها قرار میدهید نیز استفاده نمایند ، کافیست شاخه های مورد نظرتان را ایجاد کرده و در هر بخش شماره های مورد نظر خود را قرار دهید ، شاخه ها و شمارها در بخش ارسال محله ای کاربرانتان نمایش داده می شود دقت بفرمایید که شاخه هایی که اضافه می کنید در پنل خودتان در بخش ارسال منطقه ای نمایش داده نمی شود .
این شماره ها برای کاربران شما نمایش داده خواهد شد نه کاربری خود شما، همچنین مطمئن شوید در بخش ویرایش کاربر تیک “دسترسی به شاخه های ایجاد شده توسط نماینده” علامتدار شده باشد.

در مورد سامانه ، یک نماینده می تواند کاربر تعریف نماید ، کاربر نماینده بخشی به نام کارمندان (زیر کاربران) دارد که در این بخش قادر است کاربر تعریف کرده و سطوح دسترسی و شماره به کارمند تخصیص دهید ، البته باید دقت نمایید که تعرفه کارمند و مادر یکی است ؛ یعنی اگر شما پیامک را به کاربرتان ۱۰۰ ریال می فروشید کارمند هم با همین تعرفه می تواند ارسال نمایید .

چنانچه پنل شما نمایندگی باشد و تمایل به ارائه پنل نمایندگی داشته باشید در این حالت این مورد امکان پذیر می باشد.

جهت دریافت مجوز ارائه نمایندگی از طریق تیکت درخواست خود را مطرح نمایید .

در صورتی که یک بسته یا تعرفه داشته باشید که به یک یا چند کاربر تخصیص داده شده باشد امکان حدف آن وجود ندارد در صورت نیاز به تغییر آن را ویرایش نمایید .

وارد بخش پیام ها در پنل نمایندگی شده و گزینه درج پیام جدید را انتخاب کنید ، گزینه محل نمایش را “پاپ آپ” انتخاب نمایید تا پیام به صورت خودکار بر روی صفحه کاربرانتان باز شود.

در صورت انتخاب گزینه “نمایش در صفحه نخست” در زیر نمودار و در صورت انتخاب “نمایش در همه صفحات” در بالای همه صفحات نمایش داده خواهد شد.

لطفا به بخش کاربران مراجعه کرده سپس کاربر مورد نظر را از طریق جستجو پیدا کنید، سپس روی آیکون پیام ها (آیکون آبی رنگ) در جلوی کاربر کلیک نمایید سپس پیام خود را به قرار دهید.لازم بذکر است امکان قرار دادن پیغام در بخش های مختلف(بالای صفحه اصلی، پایین صفحه اصلی، تمامی صفحات، پاپ آپ و ….) برای شما فراهم گردیده است.

اگر به توضیحات بخش سفارش شماره دقت کرده باشید توضیح داده شده که پس از پرداخت شماره حداقل ۲۴ تا ۴۸ ساعت زمان نیاز است تا شماره فعال شود ، بنابراین لطفا صبر نمایید.

در صورتی که شماره را در روز پنجشنبه پرداخت نمایید این زمان بالتبع افزایش خواهد یافت و به روز شنبه عصر یا یکشنبه موکول میگردد .

کاربران شما میتوانند زیرکاربر داشته باشند ، شماره اختصاصی به ایشان بدهند و دسترسی زیرکاربران را تنظیم کنند ولی نمیتوانند بسته و تعرفه داشته باشند ، کاربران شما پنل نمایندگی ندارند که بتوانند درگاه اختصاصی داشته باشند یا کاربرانشان را مانیتور نمایند.

برای این منظور شما باید درخواست بدهید تا امکان ارائه نمایندگی توسط شما فعال شود ، با فعال شدن این بخش شما به نماینده ارشد تبدیل شده و میتوانند دقیقا نمایندگی مشابه خود ایجاد نمایید ، نماینده شما تمامی امکانات شمارا خواهد داشت ( ازجمله ایجاد بسته ، تعرفه ، مانیتورینگ ، قیمت گذاری خطوط و…)

دقت بفرمایید که اگر کل کاربران شما ۹۹۹۹۹ است بدین معنی است که شما به صورت بالقوه این تعداد کاربر میتوانید ایجاد کنید، اگر یک کاربر ایجاد کنید که توانایی ایجاد ۹۹۹۹۹ کاربر یا زیرکاربر را داشته باشد کلیه کاربران شما پر شده و سیستم اجازه ایجاد کاربر جدید را نخواهد داد.

بنابراین در ارائه تعداد زیرکاربر منطقی عمل کرده و اعداد منطقی لحاظ نمایید، به عنوان مثال ۹۹۹۹ برای یک کاربر عادی اصلا منطقی نمی باشد.

برای شروع کار شما میتوانید بر اساس بسته های پیامک گلستان این کار را انجام دهید، بهتر است برای سهولت کار با کلیک کردن بر روی دکمه همه، هم دسترسی و هم مشاهده را برای کلیه بخش ها علامتدار کنید سپس بخش هایی که مورد نظر شماست غیر علامتدار کرده تا کاربر دسترسی نداشته باشد.

این کار کمی زمانبر است ولی یکبار برای همیشه انجام خواهد شد.

هنگامی که یک کاربر را ویرایش کرده و بسته وی را تغییر می دهید برای اعمال دسترسی ها باید تیک “دسترسی های پیشفرض بسته به صورت خودکار مجددا تنظیم شود” که در پایین بخش ویرایش قرار دارد را حتما علامتدار نمایید.

همچنین دقت کنید که با تغییر یک بسته تعرفه کاربر به صورت خودکار تغییر نمی کند و شما برای تغییر تعرفه کاربر می بایست کاربر را ۱ پیامک با تعرفه جدید شارژ نمایید.

بخش هایی مانند ارسال مدارک ، شکایات قابل حذف یا عدم دسترسی نیستند ، بخش آزمایشگاه ، سوالات متداول نیز فقط برای کاربران مستقیم ما نمایش داده میشود.

کاربر دمو یک کاربر عادی است که چند نکته باید در آن رعایت شود :

دسترسی شارژ حساب اکیدا باید غیر فعال شود ، چرا که اگر یک نفر وارد سیستم شده و حساب را شارژ کند میتواند پیامک با متون مختلف را ارسال کند که این امر می تواند برای شما مشکل ساز شود.

شارژ حساب کاربر دمو همیشه باید” ۰″ باشد.

دسترسی تغییر رمز برای این کاربر باید غیر فعال باشد.

کاربر دمو نیازی به ارسال مدارک ندارد.

برای کاربر دمو خط اختصاصی خریداری نفرمایید.

برای ارائه نماینده مشابه نماینده باید تعهدات زیر را بپذیر :

  1. هزینه هر نماینده مشابه ۲۶۰ هزار تومان است و در هنگام ایجاد نماینده باید پرداخت شده و سپس دامنه اعلام گردد.
  2. نماینده موظف است تمامی کاربران نماینده خود را احراز هویت نماید.
  3. مسئولیت کاربران زیرنماینده هم با خود نماینده اصلی می باشد.
  4. نماینده موظف است کلیه کاربران زیر نماینده را نیز مانیتور و کنترل نماید.
  5. ارسال مدارک کاربران از جمله کپی کارت ملی و کپی قبض یاسند موبایل از نماینده و کاربران نماینده از طریق بخش ارسال مدارک الزامی است.
  6. نماینده تعهد می نماید سالیانه ۶۰% مبلغ ۲۶۰ هزار تومان را بابت تمدید پنل پرداخت نماید.
  7. نمایندگان مشابه لوگو و دامنه اختصاصی داشته و بابت درج لوگو برای ایشان هزینه جداگانه دریافت نمی گردد.

موارد بصورت زیر :

در صورت حقوقی بودن ، مدارک مربوطه را در قسمت ارسال مدارک بارگذاری شود.

مجوز کسب و کار در قسمت ارسال مدارک بارگذاری گردد.

در صورت حقیقی بودن سفته به مبلغ ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان به همراه گواهی امضا( پس از دریافت اصل مدارک دسترسی ایجاد می گردد)

تمامی آپدیت هایی که در سامانه صورت میگیرد رایگان فعال می شود.
دقت بفرمایید بخش شماره های پنل نمایندگی با کاربری کمی متفاوت است ، لطفا به بخش کاربران مراجعه کرده و نماینده خود را جستجو کنید، سپس روی آیکون شماره ها ( آیکون گوشی موبایل ) کلیک کرده تا این بخش باز شود، اگر دقت بفرمایید بر خلاف پنل های کاربری  این بخش برای نماینده دارای ۲ بخش می باشد، بخش بالایی(تخصیص شماره) به خود نماینده تعلق دارد و هر شماره ای تخصیص داده شود برای استفاده خود نماینده است، بخش پایینی (درج شماره جدید ) به کاربران نماینده تعلق دارد یعنی شما هر شماره ای در این بخش درج کنید نماینده میتواند به کاربرانش تخصیص دهد، بنابراین لازم است خطوط عمومی را در این بخش به نماینده خود تخصیص دهید.

پیشگیری همیشه بهتر از درمان است ، اگر اطلاع رسانی درست باشد به ندرت این اتفاق رخ خواهد داد، بنابراین سعی کنید با اطلاع رسانی درست از این گونه ارسال ها جلوگیری نمایید .

در صورت ارسال چنین پیامکی پنل کاربر مسدود می شود، بنا بر صلاحدید اپراتور و شرکت پنل فعال و یا غیر فعال میگردد. کاربر نیز موظف می باشد تعهدنامه ای با متن : (اینجانب تعهد می دهم که دیگر پیامک غیر اخلاقی ، توهین ، شوخی ، جوک ، اعلام برنده شدن یا ارائه جایزه ، سرکار گذاشتن از طریق پیامک حتی به دوستان و آشنایان، اخاذی ، ارسال پیامک از طرف بانک یا اپراتور ها و ارسال هرگونه پیامک که به نحوی فرستنده در آن مشخص نباشد را ارسال ننمایم و در صورت ارسال ،پنل کلا مسدود و مدارک اینجانب به مراجع قانونی ارائه گردد) تنظیم نماید ، سپس نماینده از بخش مدارک کاربران آن را آپلود نماید و پس از طی شدن ۱ هفته ، پی گیری های لازمه برای فعال شدن کاربر خود را انجام دهد. در صورت تکرار مجدد پنل نمایندگی به حالت تعلیق در می آید . بنابراین در مانیتورینگ پیامک ها دقت لازم را بعمل آورید.

لازم به ذکر می باشد که هیچ هزینه ای بابت پنل های مسدودی عودت داده نمیشود.

بله شما میتوانید از طریق پنل نمایندگی بخش کاربران، این بخش را به صورت رایگان فعال نمایید .

پس از فعالسازی ، ثبت نام آنلاین به دو روش امکان پذیر خواهد بود :

  1. آیکون ثبت نام آنلاین در صفحه ورودی که پس از فعالسازی این بخش نمایان خواهد شد.
  2. استفاده از صفحه www.YourDomain.com/UserRegister.aspx به صورت IFRAME یا به صورت AJAX در وب سایت خودتان .
به دلیل محدودیت فضا در این طرح گرافیکی قابلیت نمایش لوگو در صفحات داخلی غیر فعال می باشد.

پس از اینکه ثبت نام آنلاین را فعال کردید ، مخاطبین شما در هنگام مشاهده صفحه ورود یک دکمه جدید با نام ” ثبت نام ” مشاهده می کنند که از این طریق میتوانند ثبت نام انجام دهند.

همچنین اگر وب سایت جداگانه دارید میتوانید آدرس www.YourSite.com/UserRegister.aspx  را به صورت IFRAME یا AJAX در وب سایت خود قرار دهید تا کاربران به سادگی ثبت نام انجام دهند.

در حال حاضر این امکان مقدور نمی باشد و ضرایب به صورت ثابت می باشد جهت تغییر در میزان تعرفه ارسال کاربران باید تعرفه پایه آنها را تغییر دهید.
بله در هنگام ویرایش کاربر گزینه “نمایش گزارش تحویل” را علامتدار نمایید.
شما بازه ها را درست و بر اساس پلکانی تعریف کنید (طبق راهنمای پنل نمایندگی) ، سپس در هنگام ایجاد بسته یا تعریف کاربر تیک تعرفه ثابت را بزنید تا تعرفه دلخواه برای کاربر ثابت شود.
ارائه نمایندگی مشابه ، بدان معنا که یک نماینده با کلیه امکانات شما به صورت زیر مجموعه شما قرار گیرد با پرداخت آبونمانی به مقدار ۲۶۰ هزار تومان مقدور می باشد. لازم بذکر است جهت تمدید سالانه ایشان نیز باید ۶۰ درصد مبلغ ۲۶۰ هزار تومان را پرداخت نمایید.
در پنل مدیریت گزینه ای به نام “مدارک کاربران” وجود دارد که می توانید از آن بخش مدارک را با دقت بررسی نموده و پس از مطابقت با مشخصات کاربر تایید نمایید، و در صورتیکه مدارک کاربر با مشخصات پنل وی مطابقت نداشت ، دلیل عدم تایید را در بخش توضیحات درج نمایید.
مبلغی که کاربر میخواهد شارژ کند باید در حساب پنل شما موجود باشد ، برفرض اگر کاربر شما می خواهد مبلغ ۱۰۰۰ ریال شارژ کند شما باید حداقل ۱۰۰۰ ریال در حساب پنلتان داشته باشید.

در صورتی که کاربر شما تراکنش مالی ( هرگونه شارژ ) یا ارسال و دریافت پیامک داشته باشد امکان حذف آن به دلیل مسائل امنیتی وجود ندارد.

شما می توایند در خواست حذف کاربر خود را از طریق تیکت به واحد پشتیبانی ارسال نمایید.

نمایندگان پس از تهیه E-Namad که همان نماد اعتماد الکترونیک است ، می بایست یک وب سایت طراحی نمایند و نماد را در آن قرار دهند،  امکان قرار دادن E-Namad  در صفحه لاگین مقدور نمی باشد.

احتراما در لحظه شارژ حساب توسط کاربر شما، با توجه به مابه التفاوت تعرفه شما و تعرفه کاربرتان، سودی به حساب بانکی شما واریز شده است که در لحظه خرید خط، این سود از سود تعیین شده شما در بخش تعرفه شماره ها، کسر می گردد.

به عنوان مثال اگر تعرفه ارسال کاربر شما ۱۰ تومان باشد با فرض اینکه تعرفه شما ۹ تومان باشد، این کاربر با پرداخت ۴۰۰ هزار تومان ۴۰ هزار پیامک از شما خرید داشته است. در صورتیکه ۴۰ هزار پیامک با تعرفه شما، ۳۶۰ هزار تومان می باشد. یعنی شما با پرداخت ۳۶۰ هزار تومان، ۴۰۰ هزار تومان در لحظه شارژ این کاربر دریافت کرده اید. که این سود۴۰ هزار تومانی از سودی که مربوط به فروش خط تعیین کرده اید، کسر می گردد. چرا که این سود در حساب بانکی شما موجود است و الباقی سود به صورت شارژ به پنل شما اضافه می شود تا در مجموع به اندازه مبلغی که دربخش تعرفه شماره ها به عنوان سود برای خود درنظر گرفته اید، برای شما لحاظ شود.

برای تغییر تعرفه کاربر در پنل مدیریت  به بخش کاربران مراجعه نمایید و کاربر مورد نظر را پیدا کرده و روی آیکون تراکنش های مالی ( شارژ کاربر ) کلیک نمایید و کاربر را ۰ یا ۱ ریال با تعرفه جدید(در بخش مربوط به تعرفه می توانید تعرفه جدید را انتخاب نمایید) شارژ نمایید.
دلیل اصلی این اتفاق عدم ارائه دسترسی های مورد نیاز به کاربر میباشد ، مثلا دسترسی صفحه نخست به کاربر داده نشده است ، همچنین عدم ارائه خط عمومی یا اختصاصی به کاربر هم میتوانید نتیجه مشابه داشته باشد.

ممکن است شرکتی که شما در آن خدمات پیامک ارائه می کنید چندین کارمند داشته باشد که هر یک وظیفه ای را برعهده داشته باشد ، مثلا واحد مالی ، واحد فنی ، واحد فروش و…

شما میتوانید برای هر یک از این بخش ها یک همکار ایجاد کرده و دسترسی بخشی از سامانه را به این همکار بدهید.

دقت بفرمایید هر کاری که همکاران شما در سامانه انجام میدهند از نظر ما توسط شما انجام شده است بنابراین در ایجاد همکار و سطوح دسترسی ایشان دقت لازم را بفرمایید.

فرض کنید شما چند همکار ایجاد کرده اید و هریک وظیفه ای را برعهده دارند ، توسط برچسب ها شما میتوانید تیکت هارا تفکیک نمایید ، مثلا تیکت های قرمز را بخش فنی پاسخ دهند ، تیکت های سبز را واحد فروش و…
خیر تا زمان “۰” شدن اعتبار کاربر از شما هیچ شارژی کسر نمیشود ، ولی از زمان” ۰″ شدن پنل کاربر هر میزان شارژی که اضافه کنید از میزان شارژ شما کسر خواهد شد.(در نظر داشته باشید که نماینده نمی تواند کاربر را منفی نماید)
هرچه تعداد بخش های یک پیامک بیشتر شود در کلیه اپراتورها  احتمال رسیدن آن به گوشی کم خواهد شد و ممکن است دلیوری “رسیده به گوشی” را نیز دریافت نمایید ولی به گوشی مخاطبین نرسد، بدیهی است با این شرایط مسئولیت ارسال بر عهده ارسال کننده خواهد بود ، در نظر داشته باشید پیامک های ۱ بخشی و ۲ بخشی بیشترین آمار گزارش تحویل را دارند
پیامک های دریافتی از خطوط خدماتی ارسال می شود. خطوط خدماتی قابلیت گذشتن از بلک لیست مخابرات را دارند و می توانند با پیش شماره ۱۰۰۰ یا ۳۰۰۰ یا ۲۰۰۰ باشند.
بله – می توانید از قسمت ویرایش لوگو نام مورد نظر را درج نمائید تا در هنگام ارسال پیامک برای تماس گیرندگان نام شرکت ارسال شود.
ممکن است بخشی از متن پیامک در فیلتر مخابرات باشد و به همین دلیل پیامک به مخاطبین نمی رسد ولی هزینه کسر می گردد و وضعیت تحویل رسیده به گوشی اعلام می شود . به همین دلیل قبل از ارسال انبوه حتما یک پیامک تست به شماره ایرانسل و همراه اول ارسال بفرمائید و پس از دریافت پیامک اقدام به ارسال نمائید در غیر اینصورت مسئولیت نرسیدن پیامک به عهده ارسال کننده می باشد.
شما دسترسی وب سرویس را به این کاربر ارائه نکرده اید. کافیست کاربر را ویرایش کرده سپس گزینه وب سرویس و URL را علامتدار کنید
باید تمامی اطلاعات خود از قبیل نام و نام خانوادگی، نام شرکت، دامنه … را اعلام بفرمائید و در صورت نیاز به اعلام زبان برنامه نویسی سی شارپ ASP.NET (C#) را اعلام بفرمائید .