خیر. در همه پنل های ارائه شده توسط ما،دسترسی به بانک اطلاعات رایگان است و در صورت اضافه شدن اطلاعات جدید و یا بروزرسانی سامانه، برای همه کاربران گلستان ADS ،اطلاعات بروز میشود.
هزینه اولیه پنل ،بابت خدماتی است که به صورت اختصاصی ،مانند آموزش ،رفع اشکال، پاسخ به سوالات و تیکت ها وهمچنین بابت بروزرسانی و دسترسی به بانک اطلاعاتی دریافت میگردد.طبیعتا این هزینه اول و آخر صرف خدمت رسانی به خود شما خواهد شد.
درست است که ارسال به شبکه های اجتماعی رایگان است اما برای ارسال انبوه و تبلیغاتی به این شبکه ها نیاز به نرم افزار مخصوص این کار دارید که نرم افزار های زیادی هم برای این منظور و با پرداخت هزینه اولیه بالاتر از پنل موجود است اما پس از تعدادی ارسال خط شما مسدود(بلاک) میشود ونیاز به خرید خط جدید دارید. با تقسیم تعداد ارسال برقیمت هر خط تقریبا هزینه ارسال برای شما برابر با پنل خواهد بود.به علاوه اینکه در نرم افزار شما دسترسی به بانک شماره ندارید و شرعت ارسال شما بسیار بالاتر (به دلیل ارسال سرور به سرور) خواهد بود.
خیر. شما محدودیتی در ارسال پیام های خود ندارید و ارسال ها با توجه به حجم و زمان آن ها انجام خواهد شد.
بله. شما میتوانید به همراه پیام خود و یا به صورت تک ،اقدام به ارسال عکس یا فیلم نمایید. ظرفیت برای هر پارت ۱۵۰کیلوبایت میباشد.
خیر. در نرم افزار است که شما نیاز به خط مجازی دارید. با تهیه پنل گلستانADS َما نیازی به خرید خط ندارید و هر تعداد که نیاز داشته باشید میتوانید ارسال خود را بدون بلاک شدن انجام دهید.
بله. کلیه پیامهای ارسالی ازنظر محتوی بررسی میشوندو در صورت ارسال متون و تصاویر خلاف قوانین کشور ،علاوه بر ارسال نشدن پیام، پنل کاربرنیز بدون اطلاع قبلی مسدود خواهد شد.

خیر. در نرم افزار ارسال تبلیغات است که برای هر شبکه متفاوت است و باید هزینه جداگانه پرداخت کرد.
شما با خرید یک پنل گلستانADS به همه شبکه های اجتماعی پرطرفدار دسترسی دارید.
در حال حاضر تلگرام ،وایبر ، لاین،اینستاگرام ،هایک ، ایمو قابل دسترسی میباشد و در صورت اضافه شدن شبکه جدید ،تلاش خود را برای اضافه شدن آم خواهیم نمود.

بله. در حال حاضر برای سرویس تلگرام شما میتوانید با ثبت نام تجاری مورد نظر خود اقدان به ارسال نمایید. البته هزینه فعالسازی داردو غیر از آ« هزینه اضافه دیگری ندارد.
بله. در حالت کلی کاهش تعرفه به صورت ثابت با خرید پنلهای عادی ،حرفه ای و ویژه میباشد. ولی در صورت خرید مبالغ بالا امکان کاهش تعرفه ارسال نیز وجود دارد.
بله. با تهیه پنل نمایندگی ،امکان تعیین تعرفه و بسته های اختصاصی و همچنین تعریف درگاه پرداخت اینترنتی اختصاصی وجود دارد.
تلگرام تنها بستر ایجاد یک بات را به شما خواهد داد و استفاده از سایر امکانات مانند پاسخگویی خودکار،تعریف سیستم عضویت و لغو عضویت و… نیازمند برنامه نویسی میباشد که استفاده از این امکانات نیازمند پرداخت هزینه است.